شرکت کاربرد الکترونیک در صنایع

اطفا حریق اتوماتیک برای تابلوهای برق به دلیل ریسک بالای آتش‌سوزی در آنها امری حیاتی است. در یک حادثه آتش‌سوزی تابلو برق نه‌تنها عملکرد  تجهیزات الکتریکی به خطر می‌افتد، بلکه می‌تواند به تجهیزات اطراف سرایت کند و باعث بروز خسارتهای سنگین شود.

زیرساخت‌های قدیمی، سیم‌های معیوب، تعمیر و نگهداری ضعیف و اضافه بار در مدارها همگی عوامل خطر آتش‌سوزی در یک تابلوی الکتریکی هستند.

نکته کلیدی برای حداقل آسیب در هنگام حریق، تشخیص و اطفا سریع آتش است. سیستم اطفا حریق موضعی Reacton مستقیماً در ناحیه‌ی خطر حریق نصب می‌شود که نسبت به سیستم‌های تشخیص حریق معمولی تشخیص و اطفا سریع‌‌تری را ارائه می‌دهد.

Recaton راه‌حلی دارد که مستقیماً از دارایی‌های حیاتی شما محافظت می‌کند و تداوم کسب و کار شما را تضمین می‌نماید. این امر با سیستم اطفا حریق خودکار فایرتیوب با گاز اطفا کننده Clean Agent به دست می‌آید.

سیستم تشخیص حریق فایر تیوب برای عملکرد به برق نیاز ندارد و به شما آرامش کامل می‌دهد که تجهیزات شما بصورت شبانه روز تحت محافظت قرار دارند.

برای اطمینان بیشتر، استانداردهای تست به طور دقیق عملکرد سیستم را تأیید می‌کنند.

این سیستم از یک Clean Agent اختصاصی استفاده می‌کند که اطفا  سریع آتش را فراهم می‌نماید و هیچ پسماندی از خود باقی نمی‌گذارد، خورنده نیست و کاملاً غیررسانا است. علاوه بر تشخیص و اطفا سریع حریق در منبع آن، سیستم شما می‌تواند در کوتاه‌مدت دوباره شارژ و راه‌اندازی گردد.

سیستم فایر تیوب Reacton توانایی حفاظت از انواع پانل‌ها در اندازه‌های محتلف، از تابلوهای کوچک برق گرفته تا اتاق‌های پر از تجهیزات الکتریکی را دارد. صرف نظر از اندازه یا تعداد تابلوها، Reacton می‌تواند حفاظت در برابر حریق را به طور مقرون به صرفه‌ای برای شما ارائه دهد.

سیستم های اطفاء حریق الکتریکی با کارایی بالا

آتش‌سوزی پانل‌ها و تجهیزات الکتریکی معمولاً دور از دید و در یک فضای بسته شروع می‌شود. این بدان معنی است که سیستم اطفا  حریق باید قابل اعتماد و آماده باشد تا بتواند ریسک حریق را در تاسیسات شما مرتفع نماید. به همین دلیل است که Reacton سیستم‌های خود را در سناریوهای آزمایشی سخت مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

ویژگی‌های سیستم اطفا حریق فایرتیوب Reacton عبارتند از:

-سیستم‌ها و قطعات توسط آزمایشگاه‌های معتبر و معروف مورد تست قرار می‌گیرند.

-تست نشت سیستم و قطعات انجام گرفته و مورد تایید قرار گرفته است.

-سیستم از لحاظ اطمینان از عدم فرسودگی قطعات آن مورد تست و تایید قرار می‌گیرد.

-تیوب مخصوص این سیستم از لحاظ مقاومت و حساسیت در برابر حرارت مورد آزمایش و تایید قرار گرفته است.