شرکت کاربرد الکترونیک در صنایع

برای بیش از 60 سال، NOTIFIER بعنوان یک کمپانی پیشرو در صنعت اعلام حریق در دنیا نقش آفرینی کرده است. امروز کمپانی نوتیفایر بزرگترین تولید‌کننده سیستم‌های اعلام حریق پیشرفته و هوشمند با بیش از 400 نماینده به عنوان توزیع‌کننده و ارائه‌‎دهنده خدمات نصب و پشتیبانی در سراسر جهان است. شرکت کاربرد الکترونیک در صنایع به عنوان تامین‎‌کننده مستقیم محصولات اعلام حریق نوتیفایر در ایران نقش قابل توجهی در بسیاری از پروژه‏‌های بزرگ صنعتی و ساختمانی در زمینه‌‏ی مشاوره، تامین ، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی این سیستمها داشته است.

شرکت کاربرد الکترونیک تامین کننده‌ی نسل جدید سیستم‌های ایمنی و حفاظتی NOTIFIER. سری کنترل‌پنلهای اعلام حریق ماژولار و قابل توسعه نوتیفایر با نام تجاری NOTIFIER INSPIERTM، و سری جدید آشکارسازهای NOTIFIER با فناوری فوق‌العاده Self-Test ، سطح ایمنی در برابر حریق را بسیار ارتقا داده‌اند.

آشکارسازهای دارای فناوری SELF-TEST : اولین آشکارسازهای دارای تاییدیه UL که می توانند به طور خودکار تست شوند. این دتکتورها با پانل NOTIFIER INSPIRE™ و درگاه CLSS Honeywell در مدار قرار می‌گیرند، در نتیجه هر کدام را می‌توان با لمس تنها یک دکمه آزمایش کرد. با این فناوری دیگر نیاز به حضور در کنار دتکتور خصوصا آنهایی که در فضاهای با دسترسی سخت هستند وجود ندارد و همین امر زمان تست و راه‌اندازی و نگهداری را به شدت کاهش می‌دهد.